kelik kelik

The Gojess ^_^

Thursday, 31 March 2011

Pencinta KUCING,miawww!!

Salam..

     Siape pecinte KUCING garu kepale !! yess,ade jugak yang cintak sama kucing.. Tahukah anda bahawa apabila kita STRESS, dengan membelai kucing akan dapat mengurangkn sikit stress kite tu,ni bukan aku cakap haa..fakta cakap, tak tahu lah aku betoi ke tak, kalau aku bukan setakat membelai,siap bercakap lagi dengan kucen tuh, orang kate aku gile pon redha jelahhh,huhu

     Macam aku, aku memang pantang tengok kucing nih, dulu ade bela beberape ekor dan yang last one name nyer SADDY, kaler putih kelabu sangat menawan kalbu,tapi dah tak larat nak bela sebab die makin tua so ayah hantar kat klinik. Rase nak nanes jer..sedih tau..yela..si saddy tu la bile balik sekolah aku belai-belai..mate dah la biru !! geram!!

    Kalau pi makan kat gerai-gerai yang ade kucing nih,memang pantang la nampak,panggil aje,selalu kalau kucing comel-comel ni die sombong sikit,mentang -mentang comel buat-buat tak dengar pulak...haha bole? hampeh betol kucing yang sombong nih.. Ekceli aku memang suke binatang berbulu dan geli pada binatang tak berbulu,haha..so harus la ade bulu baru tak geli..eiii apakah?


Alololo gerammmmmmm...amek dari google, gambar SADDY tak bole upload pesal tah !!
SADDY lebih kurang camni la kaler putih, ekor kembang, tapi muke comot sikit dan mate biru !! rindu nak pelukkkk !!



p/s : nama SADDY diberi oleh aku,kenapa SADDY? sebab adik beradik dan emak SADDY mati sebab penyakit or keracunan kot,sekor-sekor mati sampai tak larat nak nanges dah, SADDY je selamat, dari botak takde bulu,sampai la kembang taknak kuncup dah bulunyer kami sekeluarga jage. SAD = SEDIH, jadilah SADDY, muke pon sentiase sedih..iskk







4 comments:

ieman said...

nape saddy?????..bagilah kucen tu name appy..baru die appy jeh..heee

Nurnadrah said...

ieman = sbb sejak lahir muke sedih mmg seswai bagi name saddy..nak letak name appy pon muke kucen tu sedih wtpe kn..huhu

budak kampung said...

huhuhu...adess....awat la name saddy...bg la name rukiah ke.....saloma ke...keh3

kalau x malas,singgahla
penis terkuat di dunia
CEO japan airline naik bas pergi kerje
pelakon power rangers dulu dan sekarang
aku jadi malas blogwalking bila...

aLieF si Muncung ManiS said...

hahaha..binatang tak berbulu mmg menggelikan..macam cicak dan ular..alief fobia dgn kucing..tapi alief suka tgok kucing..sbb comel..makin2 anak kucing..