kelik kelik

The Gojess ^_^

Saturday, 26 March 2011

Today is my Convocation Day...

Salam..

    Dah 2 hari tak bukak blog..rinduuu..ni sume gare-gare busy dengan konvokasyen lah nih..Rabu aritu raptai, sampai rumah pon dah malam..Khamis ngn Jumaat busy ape plak weh? ohh,2hari tu aku busy praktis gaye jalan ala-ala model nanti senang nak buat atas stage terime skrol nanti..what da???haha, acah mak enon je beb..ekceli berokband tergendale sebab tak bayar..kihkih..ni baru paw akak yang bayarkan..cis tak gune punye adik asik paw akak..huhu

    Dah pun pukul 4 pagi..dalam kul5 nanti nak gerak pegi Sabak Bernam..kene gerak awal,senang nanti..sempat lak aku bukak blog nih..yela,kan da kate tadi,rinduuuu...lepas da settle konvo segale aku akan rajin update ok..pic-pic toksah risau..akan aku masuk kan jua..walaupon tak de kamera..hukhuk..nak tibai sape punye kamera nih? tak kan nak pakai kamera henpon aku yang dah uzur nih..iskkkk.takpe-takpe dun worry bebeh..akan aku usaha kan jugak nanti..




p/s : semoge sume nyer berjalan lancar dan kaki saye tak tersadung atas stage..pehh mintak dijauh kan..

2 comments:

Sekamar Rindu said...

salam.....

sekalung tahniah baut awak..atas konvo tu..

** folo ur blog..***33

Nurnadrah said...

thankz so much..^_^