kelik kelik

The Gojess ^_^

Saturday, 21 May 2011

Korang ada HABIT gila/pelik tak?

Salam..

Hok! ibarat membuka pekung didada kalau citer pasal habit ni,urghhh! aku ade beberapa habit yang sampai skang tak boleh tak buat rasa kekurangan hidup ni.ceh.

Teringat aku mase kecik-kecik dulu habit aku sebelum tidur mesti nak mama aku korek kan telinga sampai aku tertido..kehkeh! kesian mama aku tiap hari kene korek telinga aku walaupun dah bersih..sekarang dah takde lah weh..gile ape nak suh mak korek lagi..erk?

Pastu sekarang sesiapa memember pernah tidur dan yang seumah sewe sebilik bagai tahu la aku sebelum tidur mesti nak goyang-goyang kaki sampai tertido. Dorang pun dah tahu dah selagi kaki nad ni tak berenti belum tido lah tu..kalau dah tak goyang lagi jangan kacau,tu dah ke alam mimpi dah tu..kehkeh. (goyang sebelah kaki je.:p)

Habit lain?? adee...

Picit hidung sendiri sampai merah.huh?malas nak explain..tah nape aku suke tah..nak bagi mancung kot hidung yang sedia kemek sejak azali ni.ciss.

Ekceli ade satu lagi habit yang aku tak boleh gitau korang..kuikui..malu la beb,habis hilang ayu aku,bhahha..mama aku je tahu..tapi tak tahu la kalau kengkawan aku yang rapat ade perasan ke tak pasal ni..kehkeh.Yang pasti tak mungkin aku gitau korang! kalau dah kawen nanti suami aku mesti terkejut beruk la kalau tahu..kahkah! nak tahu jugak??alaa....sebenarnyaaa...ummmmm,tak boleh gak gitau!. ce teke ce teke.kahkah!

So korang ada habit yang pelik tak??aku tahu geng goyang kaki sebelum tido mesti ramai kan?hehe


habit pun ada baik buruk nya beb..pepandai la cover ye sayangs sekalian


ada tak lelaki habit nya gigit jari??kahkah






notakecik : lelaki ada habit cam sweet..kehkeh

19 comments:

Shaherah said...

shera kalau nak tido.. kena kerinting kan rambut.. kawan2 yang rapat kalau nampak shera gulung2 rambut tu.. dieorang paham lar tu dah ngantuk.. Hahaha..

Tapi best gak bila habit kerinting rambut macam ni.. Orang kata macam pergi perm rambut kat salun.. Hahaha

Bella Bell said...

habit saya yang paling pelik ialah.......

suka skodeng profile gay kat facebook! muahahahhaha!!~

gigit kuku pon saya suka buat kalau saya tengah tertekan.. :D


^__^v

Liyana Zahim said...

Sy xde bad habit.. Sy sume gud2.. Ahaks..

muhamad hanif said...

ada,ada. saya makan nasi dengan lauk..Err ?

KeTaM_BaTu said...

saya ada habit kalau bercakap sy x suka bertentang mata.. sebab sy takut kena pukau... huhu ^^

cucu umie said...

akak sedare ayie suka gigit jari.kuikui..kalo ayie habit adlh enth..xpasti ah..kuikui

Encik Amman said...

hehehe. goyang kaki tu same la.. :P kalo kawan ku.. goyang bontot sebelum tido.. pelik. hahaha..

Emey Rara said...

Habit pelik eh? Hahaha.. Sy suke maen kuku tangan org. Hik3.. Kalo naek kereta, abis la pemandu kt sebelah tuh. Kuku dy sy maen. Haha!

Syazwan said...

hobi korek hidung sambil tertidur.hahaha

cik saya said...

ada. sejak f5 muncul pulak habit tuh. tak tau la camne boleh dapat. malu nak cerita =p

zacky ~786~ said...

dulu den suka la gigit jari.. huhu

noorcahaya said...

habit : berangan sampai tetido :D eh bole kategorikan habit ke ni ?

afiqazizan said...

setakat ini saya takde habit yang pelik2..hehe.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

habit aku mase tido, xsuke tido atas bantal, suke hempap kepala ngan bantal :)

MISS QASEH SAIFUDIN said...

habit pelik?..err...suka cubit ngan geletek tapak tangan orang..pastu suka nanges..semua bnda nk buat msti nanges dulu..erk?...=P

Cik Azizah said...

habit jijah suka gulung rambut sebelum tdoo..habis rambut kerinting esok pagi pastu bergulung2..susah nak betulkan balik..adoii!

Kamil Kahar said...

habit buruk aku : suka makan ais...adess...xfaham naper...

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

waa.. nak share gak.. nak share..roy ada habit korek hdung dua-dua lobang sekali gus.. tak tau la.. best je korek dua-dua sekali..

ape hebit satu lagi tu? otak dah jadi kuning ni... hmm.. haha... ok... tau dh.. haha.. euww~

~Ain Jimat~ said...

errr... setiap hari mesti blogwalking.. walaupown tak buat entri baru untuk blog.. =)

p/s:: salah sorang geng goyang kaki sebelum tido