kelik kelik

The Gojess ^_^

Saturday, 7 May 2011

Mimpi yang sama berulang kali !!

Salam..

Ekceli,cerite yang bakal aku story mory kan nih adalah pasal mimpi aku yang same,dah banyak kali aku mimpi camni,arghhhh...ape maksud nye??tulun tulun...

Mimpi tentang kekasih hati?oh bukan....mimpi tentang dapat intan berlian?oh tidak jugak...abis?ni ha..den mimpi den bawak kete tapi dengan tidak berhemahnya..eh bukan tak berhemah,tapi mesti nak tereksiden or so what ever..tapi situasi die lain,cume main point die ialah aku bawak kete!

MIMPI 1, aku bawak kete dengan ade seorang budak kecik kat sebelah,budak tu tak boleh duduk diam,kejap ke seat depan dan belakang jadi aku tak boleh fokus bawak kete,jadinye time aku bawak kete bile budak tu kat seat belakang aku asek toleh-toleh kebelakang sampai nak eksiden,pastu aku cepat-cepat berenti kat tepi jalan..dan pujuk budak tu..pastu....ade bus lalu,penumpang yang jengah kat tingkap kate comel nye kami..erkk??pastu tamat !

MIMPI 2, aku mimpi mula-mula dapat bawak kete,aku sorang je kot,tapi aku tak dapat kontrol kereta dengan baik, bile nak kona mesti makan jalan,kadang jalan terus elok pun aku boleh tersasar bawak yang bertentangan arah!!! what !!??

MIMPI 3, baru malam tadi mimpi nih..aku kat kawasan perumahan bawak kete nak gi beli apetah,kete banyak parking kiri kanan so jalan macam sempit,pastu aku terlanggar/tergores sikitttt je bumper blakang sebuah kereta yang dipandu oleh seorang gadis bertemankan kakak nya..aku benti kete aku kat tepi nak tanye dorang ok ke,then dorang buat muke masam gile,aku cakap sorry nak cepat bla bla bla..pastu dorang bagi aku duit syiling banyak-banyak...erkkk??motif??

Kenape?kenape mesti aku mimpi aku bawak kete camtu?sedangkan aku TAKDE LESEN!!  dan TAK PERNAH langsung bawak kete !! arghhh! kadang-kadang tu terjage dari tidur jantung berdegup macam real plak situasi tu..ish..

Adekah ini bermakne aku tak boleh amik lesen.memandangkan mimpi aku bawak kete sumenye tak pernah nak manis!waaa.....











notakecik : mimpi mainan tidur,iye??

8 comments:

Azroy Kassim said...

Baa~ CAK!!

Memang tanda takleh bwk kete la tu. Nk g mane2 suh cik abg bwk je la.

MissNadh said...

azroy..erk?naik transport awam je la..:(

Bella Bell said...

tu maknanya awak kena beli kereta dan bagi pada anak murid saya si azroy kassim tu...hehehee!!~

MissNadh said...

bella bell..ha?bagi die pastu??suh anak murid kamu jadi driver erk?haha

ferra said...

BIASA LAH TU. MIMPI MAINAN TIDOR. JGN DIBAWA KE ALAM YG NYATA

afiqazizan said...

kalau laki tak pandai bawak kete susah..lagi2 untuk si suami..kalau pompuan tgh mengandung..lelaki kena la bawak kete kan..paham2 je la ya nad..hehe.

Numasara Hana said...

tu mesti semangat gile nak blaja bawak kete sampai terbawak2 dlm mimpi.

padlie said...

nak suruh ambil lesen la tu... :)

Entry terbaru padlie: Ada apa di IPT?