kelik kelik

The Gojess ^_^

Saturday, 2 April 2011

Ayat Aku Lagi STYLO!


Papapapapppp! bunyik tepuk tangan sebab banner ni lawo lah..siyes bodek tak tipu, clap your hand!!
okeh sesape nak join ini contest sile klik SINI YE. Ade diterangkan syarat-syarat segale. Moh ler reramai join..^_^

ayat aku..........


Aku bengang kalau aku naik LRT KTM dan sebagainye aku kene berdiri sebelah mamat bangla plus berbau ketiak masyam masyin ya amat senak rongga hidong aku macam nak meletup dan terkeluar segala taik yang bertempek dalam hidong kemek aku lalu aku tahan nafas memang gile STYLO aku bole tahan nafas lame kalau ade contest tahan nafas konfem aku boleh jadi juare terima kasih kepada mamat bangla kerana selalu melatih aku menahan nafas nasib baik aku tak ke ICU !!!











6 comments:

Fyqa said...

haha. lawok2.
gud luck :D

Rafi Nilhan said...

whoa.. bengang betol nagn abang-la ek.. hahaa

toyolkiut said...

TK pun geram jg pada mrk yg gini2 ni..

Nurnadrah said...

haha...thank semua~

Sarah Sayuri Hartnett said...

ehhh..aku sokong nie...betul belaka...;))

Nurnadrah said...

kan kan kan..ade jgk yg sokong..eheh!