kelik kelik

The Gojess ^_^

Friday, 8 April 2011

Segmen Weh! Kalau Aku Bukan Belogger


Kalau mahu join klik banner atas okeh?!
So simple mimple takyah pening-pening nak pikir jawapan ke hape just jawab
Kalau Aku Bukan Belogger?


Kalau aku bukan belogger mengadap blog dihujung minggu dah pasti aku akan ngadap tv a.k.a television..erkk perlu ke mention gini? Daripada power spek aku bertambah sebab ngadap tv dengan cerita astro yang 44 kali ulang cite same jer,baik aku berbelog dihujung minggu dapat banyak info manfaat bila jogwalking..

Kalau tak pon mesti aku ngadap fesbuk,bace status-status orang yang maki-maki,marah tak bertempat tak pon sekadar update "bosan"..erkk? perlu ke? kini dengan berbelog aku tidak bosan lagi..selain boleh mengarang puisi bagai kat blog ni sukati bape panjang berjele kau nak tak macam fesbuk,aku dapat tambah kenalan tak kire laki pompuan sambil bace entry mereka yang setengah nye memang WOW aku suke!
sekian~





Thankz to Abg Zam buat segmen cam gini,pdulik ape orang nak kate,blog abg tetap best
siyes bodek



Terima kasih jenguk lenkali singgah lagi~




10 comments:

Abang Zam said...

hehehe..thangs komen! appreciate gila..nanti malam abang review ok? tunggu..hehe

betul tu..abang bantai je buat..haha

*hope leh setting balik..entry ni ada yg tak kena sebab berjela ke tepi..sila check balik okeh? hehhe

NiSha said...

nice entrie..dtg dr segmen Abg Zam
follow sini..

nisha
http://heandsheloves.blogspot.com

Arpiiz said...

sama dengan kata abang zam tu, entry ni berjela ke tepi..huhu

MissNadh said...

tu la pasal..da edit pon jadi gak lagi..aishh!

Hanieqha said...

singgah n follow dari segmen abg zam yang tersangatlah femes tuh..

:D

Jangan selfish. kita pon bukan baek sangat!
Blog berbaur SARCASM ke?

Mat said...

hujung minggu lpak stall burger usha makwe pakai baju asrama pn power jgk..

Kikiki..

uturnla.blogspot.com

MissNadh said...

thankz hanieqha..^_^

haha mat..lu memang..xde keje lain lah tuh

Rafi Nilhan said...

haha.. tengok status maki2?

cek sini.. ada entri berkaitan :)




dr segmen TFA..

lah said...

mmg WOW lah! i pun sukaa entry u :)

♥sophie♥ said...

singgah sini ! auww
pening tengok status org bertuka2,, kat fb sana,, haha

http://sophieeliscape93.blogspot.com/2011/04/segmen-weh-kalau-aku-bukan-belogger.html