kelik kelik

The Gojess ^_^

Sunday, 17 April 2011

Segmen solomolo : Filem Tempatan Feberet atau Terbaek !!!~


Mahu join kah? klik header okeh!
Aritu punye segmen Encik solomolo buat aku nak join tapi lengah-lengah sampai lupe..wuwuw~
Kali ni tengok ade lagi,tajuk segmen pon menarik nih..suke3!

Filem tempatan terbaik bagi aku adalah...jeng jeng jeng......





ADNAN SEMPIT !! yupp..aku tengok movie ni dua kali kot kat panggung,sebab tu box office..kuikui.. Memule tadi nak letak PISAU CUKUR or HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH, tapi citer ADNAN SEMPIT ni terbaik bagi aku,tengok banyak kali pun tak kisah,macam cite pisau cukur gak..

Teringat dialog die "banana fruit two time", "dimana ada kemahuan disitu ada highway", "pakcik,and all the pakcik here". "this man sebotaj the disposal"(padahal proposal) hahaha!!,banyak la diolag lucu gelak tak berengat..aku memang suke genre cerita komedi macam ni..tak kering gusi!

Ok sekian trimas...















4 comments:

afiqazizan said...

suka gak tengok adnan sempit..hehe..yang kat tv untuk episod punya pun fiq layan..hehe..yang best masa adnan ckap saya hati ganas..tapi dalam hati ade taman..tol ke tak ya?dah lupe la.

MissNadh said...

"muke ganaz tp dlm hati ade taman la fiq.."hehe

tahu xpe..kelakar..tp yg bersiri tak ikot la..

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

leftenan adnan!! leftenan adnan!!

MissNadh said...

azroy..terbaikkk!!