kelik kelik

The Gojess ^_^

Tuesday, 12 April 2011

LELAKI dan PEREMPUAN same je!

Lelaki..
Kenape kau permainkan wanita?
Gadis macam mane yang kau cari?
Gadismu hanya mahukan perhatian darimu..
Susah sangat eh?

Wanita..
Ape lagi yang tak cukup?
Kenape masih ade lelaki lain selain dia?
Apa yang kamu mahu dari lelaki?
Tak bersyukur eh?

Macam dah lumrah..walau sebaik mane lelaki layan gf nye,tetap wanita itu tidak bersyukur,selalu tidak berpuas hati dengan layanan sang kekasih..

Begitu jua lelaki yang sering meninggalkan gadis-gadis untuk mencari yang konon nye lebih baik,padahal sudah dia rugi meninggalkan kekasih nya yang setia itu..



p/s : entah?



6 comments:

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

org patah hati.. biasa la tu ckp mcm².. dedua same je...

akulah gadis itu said...

hye nad!nak menkomen gak lah..hehe..same je! mencari terlalu sempurna...padahal yang 'dia' kata x sempurna tu la sebenarnya cukup sempurna...hikhikhik

Ujang9897 said...

hihi..=)

MissNadh said...

azroy..betol..same jek..

akulah gadis itu..wahhh pnjg gilak name die kne taip..haha..btol2 kakcik

ujang..anda pehal?hukhuk!

kancil biru said...

bila bersama,dia xmghargai...bl dh tiada,dia mencari...peace...

MissNadh said...

kancil biru..betoll...jgn jd cmtu..wuwuw