kelik kelik

The Gojess ^_^

Tuesday, 12 April 2011

Cikgu ke Kakak?Senyum kambeng*

Salam

Semalam gi teman member amek test speaking MUET..tengah duduk-duduk bawah pokok sambil sengih-sengih tengok bebudak main bola kat padang..

Budak 1 : Hai kak..
Aku: ......(senyum)

Budak-budak sekolah asik lalu lalang je depan aku,aih,cikgu tak masuk kelas ke?

Budak 2 : Hai....cikgu ke kakak?
Aku : Kakak la... (dalam hati aku berkate,aihh ade muke cikgu ke?)senyum*

Dah abes bebudak kat padang main bola,aku main la game kat henpon murah asik nak rosak aku tuh..datang pulak budak India..

Budak India : Cikguu...cikgu da makan ke belom?
Aku : Ehh..bukan cikgu la dik..
Budak India : Ohh..akak da makan?
Aku : Belom..(aku puase ganti semalam,wuuu~)senyum*

Tanye da makan ke belum je?aihh..sambung main game*..sambil memain tu ade la 10 orang budak kate "hai kak" "hai kak" dan pewitt-pewitt kat aku.ok.tipu....tak sampai 10 orang..kekeke..tak lame pastu member aku pon sampai dengan muke lege nye..(ye kot?)

Motif nak cite kat sini..errr..ade muke cikgu eh aku?bhahahaha gelak jahat*


p/s : teringat mase amek MUET akhir tahun lepas..dapat ben10,wakaka!



11 comments:

numasara said...

nak suh adik amin amik muet gak la... mane la tahu dapat ben10 gak... haha...

MissNadh said...

hahaha..hamppeh mu mas..try2,ben10 tuu...

akulah gadis itu said...

cikgu..ajo saya b.i...english saya x sehebat cikgu..muet cikgu pehhh superb terbaikk..ngeh3...

kancil biru said...

dpt ben10 je??sy lg hebat..dpt mercedes ben...hahaha

Azroy Kassim said...

pewitt~ ben10.. fuyoo o_O

MissNadh said...

akulah gadis itu..haha memang superb terbaik la sgt kan..rahsie nye mkn belacan byk2,kekeke

kancil biru..pehh..mercedes ben,nk sbijik..huhu

Azroy Kassim..mmg fuyooo..uwuww

aLieF si Muncung ManiS said...

wahhh..peewwiittt...mungkin muka nadh ada muka seorang pendidik kot..kalau alief,alief lama dah berpura2 jadi cikgu..suruh diaorng ketuk ketampi..haha...wow..dpt band 10 tu(lebih dari band 6)..boleh la ajar alief BI lepas ni..hehehe..Kidding..

MissNadh said...

aLieF si Muncung ManiS..ade kot?wuu~haha,tak kan nak wat camtu,tak sampai hati loh denda bdk2..ehh,bole2..no prob..ngee

YanaMIB said...

rsnya kt sekola asal nmpk gadis berbaju kurung mmg dorg ingt cikgu..hehe..xpn dorg ingt cikgu praktikal kot =P

BoBo.... said...

muka tua kot..:P
heheee

MissNadh said...

#YanaMIB..waa..kak yana pulak dtg turun komen sini..aritu ujang..wuuwuw..tenkiuu..ye,memang pakai baju kurung pon time tuh.huhu

BoBo..kurang asam anda bobo..haha!