kelik kelik

The Gojess ^_^

Thursday, 21 April 2011

Pilih !

Salam..

Fikir gune akal ke ikut instinct hati? Kadang-kadang instinct ni lagi betul kan kan?

Akal pulak semestinye kita dah pikir buruk baik sesuatu keputusan..jadi?hurmm..

Contoh 1..ade 2 pilihan jejake yang harus korang pilih..sorang sangat stabil hidupnya tetapi perangai tak boleh harap,no manner..sorang lagi hidup sendiri pun tak terjage duit gaji kene bayar itu ini,tapi sangat pandai menjage/mengambil hati kamu? pilih !

Contoh 2..Korang nak berjimat,then decide nak makan,makan kat tempat kegemaran kamu tapi kene bayar lebih atau tapau je bawak balik nasik mamak. pilih !

Ikut hati binasa,sila ikut waras akal.walau terpaksa berkorban hati.



P/s : Memang tak reti nak buat keputusan !

No comments: